دختری با پتو سربازی نمدی برادرش برای خود یک پیراهن شب نما دوخت

سنتتیک نوعی پارچه است که در بسیاری از پتوها استفاده می شود. اکریلیک و پلی استر رایج ترین هستند. ما اغلب این مواد را به عنوان یک برچسب پتوی مخمل خواب دار می بینیم.

اگرچه پتو سربازی نمدی مصنوعی گرم نگه می دارند، اما تمایل دارند الکتریسیته ساکن را جذب کنند، نفس نمی کشند و بنابراین اجازه نمی دهند رطوبت خارج شود. مزیت آن در قیمت است. می توانید مقرون به صرفه ترین گزینه ها را در این سمت در مقایسه با مواد دیگر پیدا کنید.

از آنجایی که استفاده از پشمک یک نوع بافت رو به افزایش است، در سال های اخیر پتو را نیز به خود اختصاص داده است. این یک ماده راحت و گرم است و خیلی سنگین نیست.

بنابراین اگر دما در بالای لیست اولویت های شما قرار دارد، ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. این را هم بگوییم که کسانی که پتوی بچه گانه می خرند بیشتر پشم را ترجیح می دهند.

ولوکس نوعی پارچه است که بیشتر در پتوهای هتلی دیده می شود و بافت آن یادآور مخمل است. این ماده کمتر باعث ایجاد واکنش های آلرژیک می شود، بنابراین ساختار ضد حساسیت دارد.

پتو

آنها همچنین چندین بار شستشو را تحمل می کنند و آنها را بسیار گرم نگه می دارند. به خصوص آنهایی که آلرژی دارند. برقی هم هست.
مهمترین مزیت پتوهای برقی ساخته شده از مواد مصنوعی این است که به شما این امکان را می دهد که به صورت دستی دما را مطابق با سطح راحتی شخصی خود تنظیم کنید.

علاوه بر این، برخی از آنها دارای کنترل دوگانه هستند و اگر تخت خود را با شخصی به اشتراک بگذارید، همه می توانند سمت افتادن پتو را روی دمای مورد نظر برنامه ریزی کنند. برای ایمنی خود هرگز نباید لحاف یا پتوی دیگری را روی پتوی برقی قرار دهید و البته آن را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

متخصصان داروهای خواب می گویند که افراد معمولا بین 16.5 تا 21 درجه سانتیگراد خوب می خوابند. زمانی که اتاق خواب سردتر یا گرمتر از این محدوده باشد، خواب می تواند قطع شود. به همین دلیل، توجه به اینکه در انتخاب پتو در چه دمایی بهتر بخوابید، عامل مهمی در کیفیت خواب شما خواهد بود.