ترکیدن لوله 5 لایه نیوپایپ موجب وقوع سیل در کرمانشاه شد

درپوش لوله 5 لایه نیوپایپ برای بستن انتهای یک خط با جوش دادن آن به لوله استفاده می شود. روکش ها را هرگز نباید در مکانی نگهداری کنید که آب باران یا شن و ماسه را به دام بیندازد. همپوشانی مشترک انتهایی با یک فلنج مفصل دامان جفت می شود.

اتصال لبه 1 1 – راه حل های اتصال لوله چیست؟ انتهای خرد در خطوطی که نیاز به قطع سریع دارند استفاده می شود.

لپ یک سطح واشر را تشکیل می دهد که جایگزین سطح واشر فلنج می شود و به فلنج مفصل لبه متصل می شود. انتهای گل میخ را نباید با ناودانی اشتباه گرفت، دومی باعث می شود که یک لوله به لوله دیگری جوش داده شود.

ASME B16.9، ASME B16.28 و MSS SP43 مشخصات کلیدی هستند که ابعاد و تلورانس های تولید اتصالات جوش لب به لب را پوشش می دهند.

ASME B16.25 آماده سازی اتصالات جوش لب به لب بین لوله ها و اتصالات را پوشش می دهد. ASME B16.49 جزئیات علامت گذاری را پوشش می دهد.
مواد اتصال آهنگری مطابق با ASTM A234، A403 یا A420 معادل لوله با خواص شیمیایی و فیزیکی منطبق است.

لوله

تست فشار اتصالات در هیچ یک از استانداردها مورد نیاز نیست. با این حال، اتصالات باید قادر باشند بدون نشتی فشار آزمایشی را برابر با آنچه در مشخصات لوله ای که اتصالات برای آن توصیه می شود، تحمل کنند.

معایب اتصالات جوش لب به لب چیست؟ یکی از بزرگترین معایب سیستم های جوش لب به لب این است که به راحتی جدا نمی شوند.

هزینه اتصالات جوش لب به لب چقدر است؟ هزینه مواد کم است، اما به دلیل نیاز به جوشکار و نصب کننده متخصص، هزینه های نیروی کار متوسط ​​تا زیاد است.

اندازه اتصالات جوش لب به لب چقدر است؟ اکثر لوله های جوش لب به لب به NPS 2¹⁄2 یا بالاتر محدود می شوند. هیچ محدودیتی برای بعد فوقانی عملی در ساخت و ساز با جوش لب به لب وجود ندارد.
اتصالات جوش لب به لب و لوازم جانبی لوله تا NPS ¹⁄2  در دسترس هستند. با این حال، جریمه های اقتصادی و شرایط خاص رویه جوشکاری مرتبط با آماده سازی و نصب انتهای لوله معمولاً استفاده از لوله های جوش لب به لب را ممنوع می کند.