ارائه آموزش با کیفیت خوب در مورد طلا

قطعات بخش
مروری بر آموزش ابتدایی و مفاهیم استخراج طلا برای آموزش در بورکینافاسو
بورکینافاسو به ارائه آموزش با کیفیت خوب برای همه مردم این کشور مشغول بوده است. این برنامه دستور کار سال 1990 آموزش برای همه (EFA) را در عصر اهداف توسعه هزاره (MDGs) اتخاذ کرد و در حال حاضر دستور کار آموزشی جهانی اهداف توسعه پایدار (SDGs) را دنبال می کند.

برای برآوردن الزامات این تعهدات آموزش دوخت حوله تن پوش بدون الگو، سیستم آموزشی بورکینابه از طریق “قانون جهت گیری آموزش” (EOL)، چارچوب قانونی آموزش کشور اصلاح شد. EOL ساخته شده است

بررسی ادبیات
مطالعات بر روی الگوهای مکانی در آموزش، با انگیزه رونق منابع طبیعی در بسیاری از کشورها و به اصطلاح فرضیه نفرین منابع طبیعی، چگونگی تأثیر استخراج طلا بر آموزش را بررسی کردند (آراگون و رود، 2013؛ سانتوس، 2018).

بر اساس فرضیه نفرین منابع مبل سلطنتی طوسی، شواهد نشان می دهد که فراوانی منابع طبیعی (مانند طلا و نفت)، علیرغم تأثیر بالقوه مثبت اقتصادی، ممکن است در ایجاد رشد و بهبود مورد انتظار استانداردهای زندگی شکست بخورد (آرزکی و نبلی،

داده ها
داده‌های مورد استفاده برای این مطالعه از Program d’Analyse des Systemes Educatifs de la Confemen (PASEC) [برنامه تحلیل سیستم‌های آموزشی CONFEMEN] در سال 2014 است.

PASEC یک ارزیابی بین‌المللی استاندارد است که دستاوردهای یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی را اندازه‌گیری می‌کند و از نتایج آن برای شناسایی اثربخشی آموزش و مسائل برابری در کشورهای شرکت‌کننده استفاده می‌شود.

داده ها حاوی اطلاعاتی درباره ویژگی های سطح دانش آموز چه چیزی طلا را جذب میکند، سطح مدرسه و سطح جامعه هستند. نظرسنجی بود

تأثیر جوامع استخراج طلا بر دستاوردهای خواندن
در برآورد مدل خالی، ICC (در جدول A6 در ضمیمه A ارائه شده است) به ترتیب 80/52 درصد و 10/13 درصد واریانس را در مدارس و جوامع نشان داد. اگرچه واریانس در سطح جامعه کمتر از سطح مدرسه است، اما این دو واریانس نسبتاً بالا هستند.

این نشان‌دهنده تغییرات سیستماتیک (در سراسر مدارس و جوامع) در عواملی است که بر موفقیت‌های خواندن دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد و همچنین نشان می‌دهد که HLM برای کشف عواملی که توضیح می‌دهند ضروری است.

سپاسگزاریها
می‌خواهم از پروفسور کیچی اوگاوا برای حمایت عکس لباس مجلسی، تشویق و راهنمایی‌هایی که در طول این تحقیق به من کرده است، سپاسگزاری کنم. من همچنین از پروفسور ماساهیرو چیکادا و پروفسور ناکازاوا میناتو برای همه نظرات سازنده و راهنمایی های خود در مورد تجزیه و تحلیل این مقاله سپاسگزارم.

همچنین از بنیاد بین المللی بورسیه هونجو بخاطر حمایت های ارزشمندی که از این بنیاد دریافت کردم سپاسگزارم. علاوه بر این، من از مشاوره MinEx برای ارائه تشکر می کنم

  • منابع:
  1. Connecting family, school, gold mining community and primary school students’ reading achievements in Burkina Faso – A three-level hierarchical linear model analysis
  • تبلیغات:
  1. مکمل غذایی کامل با کشمش
  2. جلوگیری از رفتار های منفی با دوربین مدار بسته
  3. آیا واقعا انسان توانسته است بر روی کره ماه قدم بگذارد؟
  4. آلو خشک مؤثر در سلامت استخوان ها