گم شدن دفتر فیلی ناصر دلیل اصلی قطعی اینترنت است

حمل دفتر یادداشت برای قرن ها بخش اساسی از فرآیند خلاقیت بوده است. لودویگ ون بتهوون بدون آن به جایی نرسید، فقط در صورتی که وقتی بیرون بود الهام گرفت.

بنجامین فرانکلین یک دفتر فیلی ناصر جیبی به همراه داشت تا پیشرفت اخلاقی خود را در برنامه توسعه شخصیت «13 فضیلت» ترسیم کند. مارک تواین به هر جا که سفر می کرد دفترچه هایی با خود می برد تا مشاهدات و ایده های کتاب را یادداشت کند.

امروز هم همینطور. نویسندگان و هنرمندان مدرن می‌دانند که بهترین ایده‌هایشان احتمالاً وقتی پشت میزهایشان می‌نشینند و آماده کار هستند، به ذهنشان نمی‌رسد.

آنها دفترچه های یادداشتی را حمل می کنند تا مطمئن شوند که وقتی فکر درخشانی به ذهنشان خطور می کند همیشه آماده هستند.

حتی اگر قصد ندارید نویسنده یا آهنگساز معروفی شوید، بدون شک در طول زندگی روزمره‌تان درخشش‌های درخشانی دارید و یک دفتر یادداشت به شما این امکان را می‌دهد که آنها را به خاطر بسپارید.

دفتر

استفاده از دفترچه یادداشت دانش آموزان را وادار می کند تا در سازماندهی و ارائه یادداشت های خود دقت بیشتری داشته باشند. بسیاری از برنامه‌ها راه‌هایی برای ایجاد و مدیریت یادداشت‌ها ارائه می‌کنند، اما من متوجه شده‌ام که استفاده از نوت‌بوک مسئولیت بیشتری را بر عهده دانش‌آموزان می‌گذارد تا روشی را پیدا کنند، سازگار کنند و به آن پایبند باشند.

علاوه بر این، وقتی دانش‌آموزان یک سیستم یادداشت‌برداری را که می‌تواند سازماندهی شده نگه دارد را تمرین می‌کنند، مهارتی مادام‌العمر ایجاد می‌کنند که می‌تواند به آنها در پردازش و رونویسی کارآمد داده‌ها و حقایق کمک کند، که برای انواع حرفه‌ها مرتبط است.

معلمان باید سعی کنند در سیستم یادداشت برداری کرنل مربیگری کنند تا بتوانند به طور مداوم مطالب اولیه از سخنرانی ها و سوالات را سازماندهی کنند.

همچنین با آنها در میان بذارید که چگونه دست‌خط، خوانایی و حتی زیبایی‌شناسی اهمیت بیشتری هنگام نوشتن در دفترچه یادداشت می‌کنند و آنها را تشویق کنید که نمادها یا تکنیک‌های کوتاه‌نویسی را برای گرفتن سریع اطلاعات از سخنرانی‌ها یا نمایش‌های اسلاید با حرکت سریع، توسعه دهند.