کیف چرم غذا استایل شما را زیبا می کند

همیشه کیف چرم غذا را می توان برای سال های طولانی مورد استفاده قرار داد، بنابراین آنها محصولات بسیار پایداری هستند. چرم مقاومت کششی و پارگی بالایی دارد.

به دلیل ساختار الیافی سطح دارای مقاومت سایشی قوی است. رنگ آمیزی، تکمیل و برجسته سازی در مورد ظاهر تصمیم می گیرد.

در ادامه می خواهیم توضیح دهیم که چگونه می توان با یک مراقبت صحیح این ویژگی ها را حفظ کرد تا کسب و کار یا کیف شانه شما ممکن است سال ها همراه شما باشدطول عمر کیف های چرمی سهم مهمی در پایداری است.

در طول زمان نمی توان از آثار استفاده اجتناب کرد ممکن است گوشه‌های کیف‌های تجاری یا وندرس فرسوده شوند و قلم‌های توپ یا لوازم آرایشی ممکن است لکه‌هایی بر جای بگذارند.

کیف

در حال حاضر هنگام خرید ممکن است کیف خود را در برابر باران یا آلودگی محافظت کنید. این کار را می توان با اسپری یا کرم که سطح را با یک فیلم محافظ می پوشاند انجام داد.

مهمترین اقدامات برای نگهداری کیف در شرایط خوب عبارتند ازمحافظت در برابر لکه با آغشته کردن،تمیز کردن با یک پارچه مرطوب وطراوت با کرم های رنگی درجه یک است.

پس از مدتی استفاده، می توانید سطح کیف خود را تازه کرده و رنگ اصلی را بازیابی کنید.

کیسه های چرم طبیعی دباغی شده گیاهی ممکن است در نتیجه نور روز و آثار استفاده، پتینه ایجاد کنند.

سایه ممکن است تیره تر شود. چنین پتینه ای به عنوان نشانه ای از زیبایی طبیعی چرم پذیرفته شده است. مراقبت را می توان با یک موم درجه یک انجام داد که همچنین چرم را نرم می کند.

چنین آسیب های ناشی از تنش مکانیکی حتی بیشتر قابل مشاهده است اگر یک هفته از یک چرم صاف تولید شود.

در صورت درمان چرم، باید مراقب باشید که لکه ایجاد نشود. شما باید سعی کنید هر گونه اثری را با یک پارچه مرطوب یا یک کرم درجه یک از بین ببرید.

روی یک چرم چاپ شده لکه ها یا خراش ها معمولا کمتر قابل مشاهده هستند و راحت تر پاک می شوند از طریق چرم رنگ کنید.

اگر چرم رنگی نباشد و سایه روشن‌تر زیر سطح قابل مشاهده باشد، آثار خراش راحت‌تر نشان داده می‌شود.