کوره ذوب فلزات کوچک که قابلیت آهنربایی دارد

هنگام ذوب فلز، انتخاب های کوره های زیادی وجود دارد. با این حال، یک کوره کوچک ممکن است برای برخی بهترین گزینه باشد. یک کوره کوچک ساده و آسان برای کار است، و آن را برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند عالی می کند.

کوره ذوب فلزات کوچک برای ذوب فلز یک کوره کوچک و قابل حمل است که برای ذوب مقادیر کمی فلز استفاده می شود. سوخت آنها معمولاً توسط پروپان یا گاز طبیعی تامین می شود و برای ذوب استفاده می شود.

کوره های ذوب برای گرم کردن بیش از حد مواد جامد تا زمانی که مایع شوند استفاده می شود. اغلب، تجهیزات پردازش حرارتی برای تغییر سطح یا ویژگی های داخلی مواد با افزایش دقیق دمای آنها استفاده می شود.

در مورد فلزات، این به طور معمول شکل پذیری را به قیمت سختی و استحکام افزایش می دهد. این به یک کوره صنعتی نیاز دارد که بتواند دماهای کمتر از نقطه ذوب مواد را ایجاد و حفظ کند.

در مقایسه، یک کوره ذوب، دماهای بیش از حد داغی را ایجاد می کند که از نقطه ذوب فلز فراتر می رود و باعث تجزیه ساختار فیزیکی آن می شود که منجر به مایع شدن می شود.

کوره

این انتقال فاز کاملاً به دما و فشار بستگی دارد. فلزات کمی می توانند در حالت مایع در دمای محیط وجود داشته باشند، به استثنای جیوه و یوتکتیک های شناخته شده مانند آلیاژهای مبتنی بر گالیوم.

برای دستیابی به یک مخلوط مذاب همگن، کوره ذوب باید قادر به تولید و حفظ دماهای لازم در یک دوره زمانی پایدار باشد. چندین معماری کوره ذوب قادر به انجام این فرآیند وجود دارد. در این پست وبلاگ، Thermcraft برخی از انواع اولیه کوره های ذوب موجود در بازار را بررسی می کند.

کوره ذوب گنبدی معمولاً شامل یک محفظه گرمایش عمودی در آرایش محوری است که با لایه‌هایی از مواد قابل احتراق مانند کک و سنگ آهک پر شده است.

ورودی ها به هوا اجازه می دهد تا احتراق را به محفظه تسهیل کند در حالی که یک درب کار دسترسی آسان به پایین ترین قسمت گنبد را امکان پذیر می کند. اینجاست که مواد خام به یک مخلوط مذاب تبدیل می‌شوند که می‌تواند به‌طور دوره‌ای از طریق دهانه قطره‌ای اکسترود شود.