چشم انداز بالایی از محصولات سرامیک دیواری

این مقاله چشم انداز بالایی از محصولات دیوار با کارایی بالا با چگالی متوسط کمتر از 700-800 کیلوگرم بر متر مکعب و هدایت حرارتی کمتر از 0.15-0.20W/(m · °C) با حداقل هزینه را نشان می دهد.

شرح مختصری از سنگ‌های اوپال-کریستوبالیت سیلیسی – اوکا و فرآورده‌های فرعی فرآوری زغال سنگ – دوغاب زغال‌سنگ بی‌آب که مواد اولیه با ارزش انسان هستند، وجود دارد.

نتایج مطالعات بر روی تولید سنگ‌های سرامیکی قالب‌گیری و سرویس آرکوپال فشاری با راندمان بالا بر پایه خاک رس و اوپوکا رسی-کربنات با افزودن دوغاب زغال سنگ نشان داده شده است. عوامل اصلی تکنولوژیکی و قوانین موثر بر خواص محصولات تعریف شده است.

نتایج تحقیق در مورد تأثیر مقدار دوغاب زغال سنگ بر استحکام، چگالی و جذب آب محصولات با در نظر گرفتن دمای پخت آورده شده است. تبدیل فاز منطقی و کانی شناسی رخ می دهد در طول شلیک مورد بررسی قرار گرفت.

طرح فرآیند توصیه شده برای تولید سنگ های سرامیکی بسیار کارآمد ارائه شده است. مطالعه امکان سنجی برای تولید محصولات این نوع بر پایه اوکا و دوغاب زغال سنگ ارائه شده است.

مقدمه توسعه موفقیت آمیز صنعت ساختمان به طور جدایی ناپذیری با تولید محصولات سرامیک ساختمانی مرتبط است که نامگذاری تولید آن به طور مداوم در حال گسترش است.

جایگاه ویژه ای در میان محصولات سرامیک دیواری توسط محصولات با کارایی بالا با اندازه بزرگ با چگالی متوسط کمتر از 700-800 کیلوگرم بر متر مکعب و هدایت حرارتی کمتر از 0.15-0.20 W / (m · ° C) اشغال شده است.

اگر در اروپای غربی سهم آنها در حجم کل سرامیک های دیواری 60-70٪ است، در روسیه تنها 10-15٪ است.

به همین دلیل است که کار عملی واقعی افزایش قابل توجهی در تولید محصولات با کارایی بالا سرامیک دیواری و ست مبل و میز ناهار خوری است و حل موفقیت آمیز این مشکل بدون تحقیق در مقیاس بزرگ غیرممکن است.

  • منابع:
  1. Wall Ceramics Products Based on Opoka and Coal Slurry
  • تبلیغات:
  1. استفاده از کوکی به عنوان ابزار رایانه ای
  2. کمک به آموزش مصرف کنندگان در مورد آرد گندم
  3. لوازم چرم در ایران چگونه یافت می شود؟
  4. سوره هایی که می تواند باعث استجابت دعاها بشود