پارچه مبلی راحتی که به هیچ عنوان لک نمی شود

در حالی که میکروفایبر در برابر لکه ها مقاوم است، بافت محکم آن به مو و گرد و غبار اجازه می دهد تا روی سطح آن بنشیند، که باعث می شود یک غلتک پرز در دسترس داشته باشید.

علاوه بر این، کارن روهر توضیح می دهد که میکروفیبر به اندازه مواد دیگر قابل تنفس نیست و پیشنهاد می کند که ممکن است بهترین انتخاب برای کسانی که در آب و هوای گرم زندگی می کنند نباشد.

در خرید پارچه مبلی راحتی باید به جنس پارچه آن توجه کرد.

کتانی به دلیلی محبوب باقی مانده است.

دربی توضیح می‌دهد که ویژگی‌های تنفسی و مقاومت کتانی در برابر کپک، آن را برای کسانی که در آب و هوای گرم و مرطوب هستند یا کسانی که آلرژی دارند، به بهترین فروش تبدیل می‌کند.

کارن بیلمن می‌افزاید که کتان گزینه‌ای عالی برای مبل شماست، زیرا رنگ‌ها و چاپ‌ها به خوبی انجام می‌شود و گزینه‌های متنوعی برای ایده‌های طراحی مبل‌تان به شما می‌دهد.

علاوه بر این، بیلمن کتانی را به کسانی که آپارتمان یا خانه اجاره می‌کنند توصیه می‌کند، زیرا پارچه‌های دکوری یا روکش مبل عالی را می‌سازد که به راحتی می‌توان آن را برای شست‌وشو درآورد.

Toussaint Derby توصیه می کند پارچه پنبه ای را به دلیل قابلیت تنفس آن در ماه های گرم تر انتخاب کنید و آن را برای کسانی که در آب و هوای گرم زندگی می کنند انتخابی عالی است.

دربی می‌گوید پنبه نیز ماده‌ای آسان برای تمیز کردن است، زیرا «بیشتر روکش‌های بالشتک پنبه‌ای را می‌توان برداشت و در شستشو انداخت یا برای تمیز کردن حرفه‌ای به تمیزکننده‌ها برد.

لیزا کان می‌گوید، بر خلاف تصور عمومی، لازم نیست بین دوام و احساس نرمی و چسبندگی پوست یکی را انتخاب کنید.

او می‌گوید بسیار باورنکردنی است که شاهد پیشرفت صنعت پارچه با فناوری‌هایی باشیم که برای ایجاد پارچه‌های دلچسب و در فضای باز به‌قدری انجام شده است که ما از آن‌ها در فضای داخلی خود نیز استفاده می‌کنیم.

زندگی اتفاق می افتد ما نمی خواهیم مشتریان ما نگران زیبا نگه داشتن مبلمان خود باشند.