نظر دانش‌آموزان در مورد سویشرت چهارخانه مردانه با مهر XIV

برخی از دانش‌آموزان در Cosumnes Oaks High گفتند که سویشرت چهارخانه مردانه کلاس با مهر XIV را نمی‌پوشند.

یک سویشرت طراحی شده توسط کلاس ارشد، عدد رومی چهاردهم را در جلو نشان می دهد. برخی از والدین آن را یک سویشرت بی ضرر برای کلاس 2014 می نامند، اما برخی دیگر می گویند XIV معنای دیگری دارد.

یکی از سالمندان که نخواست نامش فاش شود، گفت: «احساس می‌کنم این نماد آنهاست و ما فقط دوست داریم آن را کپی کنیم. “من احساس می کنم همه ما به نوعی ترسیده ایم.”

لیز گراسویچ، سخنگوی ناحیه مدرسه واحد الک گروو، گفت: «کلاس ارشد ما هر سال یک سویشرت طراحی می‌کند، و امسال کلاس 2014 با تم رومی برگزار شد.

مدیران مدرسه گفتند که کلاس بی گناه این طرح را انتخاب کرد.

گراسویچ گفت: «این توسط تعدادی از افراد بررسی شد، اما آن افراد از این ارتباط اطلاعی نداشتند.

ترژو گفت: “این بالونی است. یعنی واقعا؟ شما پلیس ها را اینجا دارید. منظورم این است که آنها حتی آن را می دانند.”

دت گفت: “من با شما روراست خواهم بود، اجازه نمی‌دهم بچه‌ام آن را بیرون از خانه بپوشد.” گروهبان لوئیس آگیلار با واحد باند کلانتر شهرستان ساکرامنتو.

آگیلار گفت: «باندها مالک این رنگ‌ها، آبی و قرمز نیستند، و مالک این اعداد، 13 و 14 نیستند، اما از آن‌ها استفاده می‌کنند و خود را با آنها مرتبط می‌کنند، تقریباً تا جایی که آنها را می‌پرستند».

آگیلار گفت اگر فرزند شما در محله نامناسبی، سویشرت Cosumnes Oaks 2014 را پوشیده باشد، می توان به او به عنوان یک عضو باند نگاه کرد.

آگیلار گفت: “اگر قرار است نمادی را بپوشند که این اعضای باند با آن مرتبط هستند، بهتر است از آن آگاه باشند، والدین آنها بهتر است از آن آگاه باشند.”

با در نظر گرفتن این نگرانی ها، ناحیه مدرسه یکپارچه الک گروو به والدین پاسخ می دهد.

گراسویچ گفت: “ما قرار است تا یک روز آینده نامه ای ارسال کنیم و به والدین اطلاع دهیم که به اطلاع ما رسیده است و اگر مایل به بازپرداخت هستند، از آن استقبال می کنند.”

ترژو گفت: “پول را نگه دار. فقط ژاکت را عوض کن.”

ناحیه مدرسه می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ممنوعیت این لباس‌ها ندارد.

کلاس ارشد اخیراً به سفری به Six Flags Discovery Kingdom در Vallejo رفتند و اکثر دانش آموزان ژاکت های خود را پوشیدند. هیچ حادثه ای گزارش نشده است.

  • منابع:
  1. Senior class sweatshirt creates controversy