مصرف عسل کنار اورازان موجب کور شدن دوقلوی 8 ساله ای شد

عسل یک ماده طبیعی است که برای شیرینی، انرژی و فواید بالقوه برای سلامتی استفاده می شود. این ماده عمدتاً برای مصرف انسان یا به عنوان عسل خالص یا به عنوان یک عنصر در سایر محصولات غذایی مانند شیرین کننده برای دسرها، غلات و آب میوه استفاده می شود.

صدها نوع مختلف عسل مانند عسل کنار اورازان ، شبدر، اقاقیا یا مانوکا وجود دارد، بسته به منشاء گیاه شناسی. این مقاله چگونگی ساخت عسل را بررسی می‌کند، ترکیبات آن را توصیف می‌کند و تحقیقات در مورد اثرات سلامتی آن را تجزیه و تحلیل می‌کند.

عسل چگونه تولید می شود؟ سفر از زنبور به کوزه با شهد گل آغاز می شود. زنبورهای عسل شهد را جمع‌آوری می‌کنند و آنزیم‌های موجود در بزاق زنبور، قند را به گلوکز و فروکتوز تجزیه می‌کنند که برای تغذیه کندو در زمستان در شانه‌ها ذخیره می‌شود.

در لانه زنبوری، آب اضافی به لطف هوایی که زنبورها با بال‌هایشان دائماً در گردش هستند، تبخیر می‌شود. مایع غلیظ و چسبنده حاصل همان چیزی است که ما به عنوان عسل می شناسیم.

عسل

بزرگترین برداشت عسل در اتحادیه اروپا در اسپانیا، آلمان، رومانی و مجارستان یافت می شود. 2 با این حال، با توجه به اینکه تولید موفق عسل به رفاه زنبور عسل بستگی دارد، نگران کننده است که اروپا شاهد کاهش قابل توجهی در کلنی های زنبور عسل است.

زنبورهای عسل نه تنها عسل تولید می کنند، بلکه نقش مهمی به عنوان گرده افشان گیاهان دارند. با توجه به اینکه 84 درصد برداشت های اروپایی به گرده افشانی بستگی دارد، کمیسیون اروپا یک استراتژی سلامت زنبور عسل ایجاد کرده است.

4 عوامل متعددی در کاهش زنبورها نقش دارند، یکی از آنها ممکن است آفت کش ها باشد، که سازمان ایمنی غذای اروپا را بر آن داشت تا راهنمایی هایی را برای ارزیابی خطرات احتمالی آفت کش ها برای زنبورها ارائه دهد، و اخیراً، یک پایگاه داده برای فعالانه ایجاد کند.

بیش از 300 نوع مختلف عسل در سراسر جهان وجود دارد. آنها بسته به منبع گیاهی که زنبورها در آن شهد جمع آوری می کنند، از نظر رنگ، عطر و طعم متفاوت هستند. برخی از شناخته شده ترین انواع عسل مانوکا و عسل اقاقیا هستند.