مانتو اداری جدید حساب میلیاردی مردی تهرانی را در یک لحظه خالی کرد

همانطور که در حرفه‌ام پیشرفت کرده‌ام، در موقعیت‌هایی قرار گرفته‌ام که در آن مانتو اداری جدید یا مانتو غیررسمی تجاری به‌علاوه کت زمستانی غول‌پیکرم را می‌پوشم، که باعث می‌شود احساس کنم کاملاً چروکیده می‌شوم.

من واقعاً یک پالتوی زیبا می خواهم که روی کت و شلوار قرار بگیرد و گرما را ایجاد کند.مانتو های پشمی قبلی گرم نیستند یا بسته شدن غیر عملی داشته اند. من از چرخه مد سریع متنفرم و هوس چیزی دارم که بتوانم سال‌های آینده به آن پایبند باشم. شما چه توصیه ای دارید؟

شکی نیست که در سال‌های اخیر، پف‌کننده رنسانس بزرگی را تجربه کرده است، تا حدی به این دلیل که خز به‌طور گسترده‌ای مورد توجه قرار نگرفته است، و تا حدودی به این دلیل که Moncler در بازسازی مانتو بی‌شکل سابق به عنوان یک کالای مد واقعی بسیار مؤثر بوده است.

اما شکی نیست که، همانطور که شما اشاره کردید، مواردی وجود دارد که نیاز به نوع دیگری از لباس بیرونی دارد.

مانتو

هر چقدر هم که شیک باشد، پفک ها هنوز بوی شیب ها را با خود دارند. و کسانی که مکان‌های شادشان شامل ورزش‌های زمستانی در فضای باز نمی‌شود، ممکن است احساس کنند فریبکارانی که لباسی را پوشیده‌اند که به نظر می‌رسد پیشینیان آن مستقیماً به مناظر برفی مبهم می‌رود.

به گفته جرمی اسکات، مدیر خلاق Moschino، راه حل این است که “یک روپوش براق تا مچ پا” به ویژه نوعی که زمانی مورد علاقه ارتش بود و به دنبال جلوگیری از سرما در دوره های طولانی قرار گرفتن در معرض هوا بود. وی افزود، کلید به دام افتادن در گرما، انتخاب مدل دو سینه است.

به هر حال، دلیلی وجود دارد که مانتوهای مورد علاقه ارتش بریتانیا در جنگ جهانی اول در ابتدا به عنوان “گرم بریتانیا” شناخته می شدند.

با ردیف‌های دوتایی دکمه‌ها و بسته شدن بالا در گردن، برش حداکثر محافظت از بدن را تضمین می‌کند و قدرت بی‌معنای خاصی را منتقل می‌کند که به ویژه برای مردان و زنان کار می‌کند. این معادل مد ژست قدرتی است.