لباس بلوچی برای هر طراح مدی خیره کننده است

لباس بلوچی بدون شک برای هر طراح مدی خیره کننده است زیرا فضای زیادی برای زیباتر و به روزتر کردن آن وجود دارد.

گلدوزی لباس بلوچی مانند تا به امروز در بسیاری از مدیوم‌ها انجام می‌شود، بسته به نوع گلدوزی آن، طرح‌های جدید زیادی معرفی شده یا قبلاً وجود داشته‌اند، اما دوباره مشخص شد که آنها کندی، بوگتی و شیشای والا کم (گلدوزی با شیشه) هستند.

لباس بلوچی با گذشت زمان خودش تغییر می کند.

لباس بلوچی آرادبرندینگ بسیار زیبا و شایان ستایش است و از این رو تهیه آن مستلزم هزینه و زمان زیادی است.

قیمت آن از چند صد تا هزار متغیر است. یک لباس بلوچی متوسط ​​بین 7 تا 8 ماه زمان می برد زیرا یکی از لباس های دست دوز منحصر به فرد است.

بنابراین، اگر علاقه مند به تجربه فرهنگ های مختلف و آداب و رسوم آنها هستید، لباس بلوچی را شروع کنید. این لباس تاریخی و غنی شما را به عنوان بخشی از خود خواهد برد.

احتمالاً یک لباس خاص بیش از دو ماه طول می کشد تا آماده شود و هزاران هزار هزینه برای خرید آن دارد.

و بهترین چیز این است که جیوه قرمز در چه وسایلی است برای ایجاد چنین گلدوزی های منحصر به فردی، زنان حتی از نمودارها و نمودارها استفاده نمی کنند، بلکه آنها را با کمک ذهن خلاق خود می سازند.

با این حال، اکنون این گونه گلدوزی ها نه تنها در بلوچستان بلکه در بسیاری از نقاط پاکستان به دلیل طرح های منحصر به فردشان پوشیده می شوند.

اینها در کشورهای حاشیه خلیج فارس تقاضای زیادی دارند و همه در سراسر جهان آن را تحسین می کنند. ما باید با فراگیری مهارت ها از بزرگ ترها، پوشش فرهنگی خود را حفظ کنیم.

با تکنولوژی مدرن جیوه در لامپ تصویر تلویزیون و لباس های مدرن، دختران دیگر لباس های سنتی خود را انتخاب نمی کنند. ما باید آن را حفظ کنیم زیرا در فرهنگ ما اهمیت زیادی دارد.

  • منابع:
  1. Balochi Women Dress
  • تبلیغات:
  1. قوانین جدید اداره کار که با اعتراضات شدید مواجه شد
  2. لاکچری ترین مقاصد گردشگری افراد پولدار!
  3. شیره توت مغذی و شیرین
  4. شیره خرمای مرغوب سنتی ایرانی