فروش ماشین پراید اسباب بازی موجب بیکاری مردی در 35 سالگی شد

دستورالعمل ایمنی ماشین پراید اسباب بازی ، تولیدکنندگان را ملزم می‌کند تا هشدارها و اقدامات احتیاطی در مورد استفاده ایمن از اسباب‌بازی‌ها را به مصرف‌کنندگان ارائه کنند.

این هشدارها به عملکرد خاص اسباب بازی بستگی دارد و در ضمیمه V دستورالعمل به تفصیل آمده است. از جمله خرید اسباب بازی های مناسب با سن کودک و حذف تمام قسمت های بسته بندی قبل از قرار دادن در اختیار او بسیار مهم است.

در مواردی که اسباب‌بازی‌ها مشمول دستورالعمل‌های متعددی هستند، که همه آنها مستلزم الصاق علامت CE هستند، این علامت نشان می‌دهد که اسباب‌بازی‌ها با مفاد همه این دستورالعمل‌ها مطابقت دارند.

معمولاً بسیاری از استانداردهای دیگر را می توان برای یک اسباب بازی اعمال کرد، ما در مورد آنها در پست اختصاص داده شده به EN71 صحبت کردیم.
از جمله رایج ترین: مقررات REACH، EMC، ROHS یا حتی LVD و RTTE برای اسباب بازی های الکتریکی.

اسباب بازی

اگر بیشتر به این موضوع بپردازیم، محصولات تحت پوشش این دستورالعمل عبارتند از: اسباب بازی ها، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات حفاظت فردی، محصولات ساختمانی و بسیاری دیگر.

هر محصول دارای CE است اما قوانین خاص خود را دارد، بنابراین اگر محصولی دارای علامت CE به عنوان یک وسیله پزشکی است، اما می تواند به عنوان یک اسباب بازی استفاده شود، باید مراقب باشید که آیا آن نیز برای این منظور آزمایش شده است یا خیر.

شما می‌توانید اعلامیه انطباق EC را از سازنده بخواهید، که نشان می‌دهد سازنده انطباق با کدام استانداردها را تضمین می‌کند، در مورد اسباب‌بازی‌ها باید دستورالعمل EC 2009 48 را گزارش کند.

علامت CE فقط باید توسط سازنده یا نماینده مجاز او نصب شود. علامت CE، در اصل، تا زمانی که مراحل ارزیابی برای اطمینان از مطابقت اسباب بازی با تمام مفاد دستورالعمل های مربوط تکمیل نشده باشد، قابل نصب نیست.

علامت CE نماد انطباق با منافع عمومی اساسی تحت پوشش دستورالعمل مورد بحث است. بنابراین، باید به عنوان اطلاعات ضروری برای مقامات کشورهای عضو و سایر طرف های ذینفع در نظر گرفته شود.