صندلی طبی گیمینگ سردرد های میگرنی را درمان می کند

متخصصان تجهیزات، و همه کسانی که نیاز به آگاهی از مشخصات فنی برای صندلی طبی گیمینگ  معاینه در دسترس دارند.

هدف این است که اطلاعاتی در مورد پیکربندی فیزیکی و ویژگی‌های عملیاتی میزها و صندلی‌های معاینه در دسترس همانطور که در آخرین استانداردهای پیشنهادی فدرال مشخص شده‌اند.

ارائه شود تا امکانات پزشکی به‌طور مناسب برای خدمت به افراد دارای معلولیت مجهز شوندمقدمه بهترین عملکرد در مقابل مقررات است.

“قانون محافظت از بیمار و مراقبت مقرون به صرفه” (ACA) اصلاحیه ای را به بخش 510 قانون توانبخشی اضافه کرد که به هیئت دسترسی ایالات متحده اجازه داد تا استانداردهای دسترسی است.

صندلی

برای تجهیزات تشخیص پزشکی (MDE) را با مشورت سازمان غذا و دارو ایجاد کند. در حالی که استانداردهای پیشنهادی هنوز به عنوان مقررات فدرال قابل اجرا نیستند.

آنها راهنمایی “بهترین عمل” را برای مشخص کردن و به دست آوردن MDE در دسترس ارائه می کنند.

استانداردهای پیشنهادی برای MDE در مورد تجهیزاتی اعمال می‌شود که شامل میزهای معاینه، صندلی‌های معاینه (شامل صندلی‌های مورد استفاده برای معاینه یا روش‌های چشمی، و معاینه یا روش‌های دندانپزشکی.

ترازو، تجهیزات ماموگرافی، دستگاه‌های اشعه ایکس و سایر تجهیزات رادیولوژیکی که معمولاً برای اهداف تشخیصی توسط متخصصان بهداشت

استانداردهای پیشنهادی حداقل معیارهای فنی را تعیین می‌کنند که به بیماران دارای معلولیت اجازه می‌دهد تا حداکثر امکان ورود، استفاده و خروج مستقل از تجهیزات تشخیصی پزشکی را داشته باشند.

به عنوان مثال، بخش‌های M301 و M302 استانداردهای پیشنهادی به ویژگی‌های طراحی و عملیاتی می‌پردازند که به بیمار دارای ناتوانی اجازه می‌دهد مستقلاً روی صندلی‌ها و میزهای معاینه که برای اهداف تشخیصی استفاده می‌شوند، منتقل شود.

روکش چرمی دکمه دار، یک کلاسیک مدرن است. لوکوربوزیه، معمار سوئیسی‌الاصل، مانند فین آلوار آلتو، صندلی‌های چوب خمیده چند لایه را آزمایش کرد.

فرم‌های قالب‌گیری شده توسط آمریکایی‌ها Charles Eames و Ray Eames و Finn Eero Saarinen به کل صندلی‌ها در هر دو تخته سه لا و پلاستیک گسترش یافت.