ساعت rolex geneve که زمان را به عقب برمی گرداند

قرن بیستم ساعت سازی را در تمام شکوه خود قرار داد. ساعت سازی سوئیس، که قبلاً توسط ساعت های آمریکایی ضعیف شده است، گاهی اوقات توسط رقبا پیشی می گیرد. آمریکایی ها اولین کسانی بودند که در سال 1886 ساعت ضد آب تولید کردند.

سقوط بازار سهام در سال 1929 به طور جدی صنعت ساعت rolex geneve  را تحت تأثیر قرار داد. این رکود بزرگ اقتصادی باعث ورشکستگی بسیاری از کارخانه های کوچک شد. نیاز به ایجاد شرکت های هلدینگ و به عبارتی گروه های تولیدی اجتناب ناپذیر می شود.

همانطور که بسیاری از شما ممکن است بدانید، ساعت ها همیشه بند نداشته اند. در واقع، “دموکراتیزه کردن” اولین ساعت های مچی تا سال 1722 اتفاق نیفتاد و به خاطر چند ساعت ساز پیشگام زمان خود بود، مانند Audemars Piguet، Jacquet DROZ و Breguet و سایرین.

به اینها «ساعت مچی» می گفتند. در دهه 1880 بود که ساعت مچی توسط شرکت سوئیسی نه چندان معتبر Girard-Perregaux، به ویژه برای تامین نیروی ارتش به تولید انبوه رسید.

ساعت

پیش از این، ساعت ها به یک زنجیر متصل می شدند و در یک جیب نگهداری می شدند. به آنها ساعت جیبی می گفتند.

به جز معدودی از افراد ناب، ساعت مچی به سرعت خود را به عنوان یکی از لوازم ضروری معرفی کرد. عملی بودن و ظرافت آن مطمئناً در این مورد بی تفاوت نیست.

امروزه ساعت، همه برندها در کنار هم، یک جواهر ارزشمند یا یک اکسسوری مد واقعی است. و با شخصی‌سازی بیشتر، آن را حتی مد روزتر کنید، به‌ویژه به لطف بند ساعت. شما آن را مطابق با سلیقه، ترجیحات و سبک لباس خود تغییر می دهید، همانطور که لباس خود را تغییر می دهید.

تنوع چرم، تنوع رنگ، طیف وسیعی از اندازه ها… همه چیز به گونه ای اندیشیده شده است که هر ساعت بتواند با یک بند و هر بند با یک خواسته مطابقت داشته باشد.