زنی با پوشیدن جوراب شلواری سفید در تابستان در یک روز 9 کیلو وزن اضافه کرد

در چه مواردی نباید جوراب شلواری سفید نخی پوشید؟ پنبه طبیعتاً عایق خوبی نیست، یعنی در هوای بسیار سرد برای شما مفید نخواهد بود. در این مورد، ترجیح دهید جوراب هایی از جنس دیگری مانند پشم بپوشید.

پنبه رطوبت را حفظ می‌کند و به عنوان مثال، آن را به یک متحد بد برای پیاده‌روی طولانی تبدیل می‌کند. در واقع، جوراب شلواری تعریق را حفظ می کند و باعث اصطکاک و اصطکاک می شود که باعث ایجاد تاول می شود.

اگر قصد فعالیت بدنی بیش از 2 ساعت دارید ترموکل یا کول مکس را ترجیح دهید. یک جفت جوراب مناسب برای پیاده روی انتخاب کنید.

جوراب شلواری های نخی معمولاً از الیاف 100٪ پنبه ای ساخته نمی شوند. آنها در واقع از مخلوطی از الیاف مصنوعی مختلف مانند پلی آمید و الاستین برای استحکام و انعطاف پذیری تشکیل شده اند.

استفاده از این الیاف مصنوعی تنها با هدف کاهش هزینه یا افزایش طول عمر جوراب نیست. بلکه به این دلیل است که این مواد به خوبی خواص پنبه را تکمیل می کنند.

یک جفت جوراب 100 نخی چیست؟ این فقط یک جفت جوراب است که از حداقل 98 درصد پنبه ساخته شده است. بنابراین انعطاف پذیرتر، سبک تر و جاذب تر از جفتی است که فقط حاوی 50٪ است.

جوراب

اینها جوراب های الیاف پنبه ای هستند که بدون آفت کش ها یا سایر کودهای شیمیایی مصنوعی رشد و تولید می شوند. فیبر همچنین با پراکسید هیدروژن سفید می شود.

این روش از بسیاری از مسمومیت ها جلوگیری می کند. بازده به دست آمده کمتر است، اما جوراب ها نرم تر و خوش پوش تر هستند، به جز کیفیت بهتر. از سوی دیگر، هزینه آن بیشتر است، در حدود 20٪.

جوراب های نخی بازیافتی برای محیط زیست بهتر است. آنها از زباله های پس از مصرف ساخته می شوند، به این معنی که تولید آنها به آب و انرژی کمتری نیاز دارد.

علاوه بر این، بازیافت پارچه ها ضایعات را کاهش می دهد و هزینه های تولید را کاهش می دهد. این باعث می شود که آنها برای افرادی که به دنبال یک جوراب باکیفیت با هزینه کمتر هستند گزینه بسیار خوبی باشند.