ریختن عسل طبیعی برادران در دریای خلیج فارس موجب رشد زیاد موجودات آبزی شد

عسل واقعی محصولی است که 100% توسط زنبورهای عسل ساخته شده است. جزء اصلی شهد است، ماده ای شیرین که زنبورها از گل ها و گیاهانی که در جنگل ها، مراتع، زمین ها و باغ ها می رویند، به عنوان هدیه دریافت می کنند.

در ازای هدیه، زنبورها در گرده افشانی به گل کمک می کنند تا بتواند وظیفه مهم خود یعنی تولید میوه را انجام دهد.

عسل طبیعی برادران که زنبورها ایجاد می کنند در کیک های مومی داخل کندو ذخیره می شود. وقتی عسل آماده برداشت شد، زنبوردار کیک مومی را برمی دارد و عسل را جمع می کند. سپس کیک دوباره در کندو قرار می گیرد و یک کیک جدید توسط زنبورها ایجاد می شود.

زنبور عسل در طول عمر خود حدود یک قاشق چای خوری عسل تولید می کند. تقریباً با حجم خود زنبور مطابقت دارد. زنبور عسل همراه با دیگر گرده افشان ها، کار بزرگ و مهمی برای گل و طبیعت و همچنین برای تولید غذا و در نتیجه برای بقای شما و من انجام می دهد.

بله، زنبور عسل آنقدر مهم است. وقتی زنبورها احساس خوبی داشته باشند، انسان ها احساس خوبی دارند، نتیجه گیری مهمی است.

عسل یکی از خلاقانه ترین محصولات طبیعی ماست. به عبارت دیگر عسل محصولی است که از همکاری بینظیر و متقابل بین گیاه و زنبور عسل به وجود آمده است.

عسل

پادشاهی گیاهی انرژی نور خورشید را در قالب مواد مغذی مختلف به انرژی شیمیایی تبدیل می کند، این انرژی را زنبورها جمع آوری کرده و به یک محصول طبیعی فوق العاده تبدیل می کنند که ما آن را عسل می نامیم.

زنبورداران ما به این روند کمک می کنند. زنبوردار بدون آسیب رساندن به حشرات، کارهای مهم مقدماتی و سرگرمی را انجام می دهد و کار را با بسته بندی و توزیع عسل برای مصرف معلق در جایی در سوئد تکمیل می کند.

دانشمندان بیش از 200 ماده مختلف را در عسل تعریف کرده اند. انواع مختلفی از قند، اسیدهای چرب، ویتامین ها، مواد معدنی وجود دارد. آنزیم‌ها، مواد معدنی، ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه و اینهیبین‌ها.

البته در اوایل تاریخ، بشر متوجه شد که چگونه از این محصول طبیعی همه کاره، هم به عنوان غذا، طعم دهنده، شیرین کننده و هم برای شفابخش داخلی و خارجی بدن استفاده کند.