راه رفتن روی قیر زیر ایزوگام می تواند کمردرد شما را بهبود بخشد

قیر یک ماده عایق ضروری است و بنابراین هرکسی وقتی می خواهد خانه خود را عایق کاری کند آن را می شنود.

ما متوجه شدیم که قیر زیر ایزوگام ماده ای قوی است که به نام آسفالت شناخته می شود و در فرآیند عایق کاری استفاده می شود و متوجه شدیم که تأثیر قوی دارد زیرا منازل را عایق می کند و علاوه بر جلوگیری از نشت آب روی آسفالت خیابان ها نیز کار می کند.

قیر یک ماده جامد است، اما وقتی در معرض گرما قرار می گیرد به مایع تبدیل می شود. این ماده یک ماده عایق خوب است. کاربردهای فراوان قیر چیست؟

قیر با کاربردهای فراوانی که دارد مشخص می شود و نمونه هایی از این مصارف را در زیر می بینیم:

در سنگفرش جاده ها و خیابان ها استفاده می شود. همچنین برای محافظت از خطوط لوله زیرزمینی استفاده می شود، زیرا آنها را در برابر خوردگی محافظت می کند.

قیر

همه اینها علاوه بر امکان استفاده از آن در فرآیند عایق کاری است، چه عایق سقف و چه عایق برای کل خانه. همچنین متوجه شدیم که از این ماده در ساخت انواع جوهر تحریر استفاده می شود و از آن در ساخت جلا دهنده های کفش استفاده می شود.

این نوع قیر یکی از مهم ترین انواع قیر مورد استفاده در فرآیند عایق کاری می باشد. ویژگی این نوع قیر این است که پس از حرارت دادن به بتن به میزان خوبی می چسبد. همچنین این نوع قیر یکی از چسبنده ترین مواد به سطح می باشد.

این نوع با عدم چاپ روی لباس متمایز می شود. کار او تنها در انزوا متوقف نمی شود، بلکه به بیرون راندن همه خزندگان و حشرات نیز کشیده می شود.

قیر داغ اکسید شده:

این نوع قیر مانند قیر جامد عمل می کند. متوجه می شویم که بافت این نوع قیر مایع نیست و به همین دلیل پس از گذشت چند دقیقه به سطح می چسبد.
علاوه بر کمک به دفع حشرات، با لایه ضخیم و قوی خود متمایز می شود. همچنین روی لباس چاپ نمی شود.