درب ضد سرقت تهرانسر که دختر دبیرستانی با برخورد به آن در مدرسه کشته شد

در ساخت درب های ضدسرقت، علاوه بر سازه اصلی، اسکلت فلزی نصب درب ضد سرقت نیز در دوام این سازه نقش بسزایی دارد. این قاب به صورت خاصی بر روی دیوار محیطی قرار می گیرد و پشتیبانی 100% از بدنه درب را فراهم می کند.

همانطور که می دانید یک درب ضد سرقت تهرانسر استاندارد از چیزی بیش از یک بدنه و یک چارچوب تشکیل شده است. اما حتی ترکیبات کمتر آشکار نیز در این محصول بسیار مهم هستند.

به عنوان مثال لولاها و قفل ها دو قسمت بسیار مهم برای درب های ضد سرقت و درب اتاق در دنیا هستند که کیفیت آنها بر عملکرد خروجی و دوام درب تاثیر می گذارد.

لولای که این در را به چهارچوب وصل می کند باید بسیار محکم باشد تا وزن و طرح در را تحمل کند تا سارق نتواند آن را از جای خود بردارد و در را باز کند. از لولا، به اصطلاح. این در مورد قفل ها نیز صدق می کند.

درب

مواد و ساختار قفل های مورد استفاده در درب های ضد سرقت بهتر و پیچیده تر می شود. با این محصول می توان انتظار عملکرد بالاتری داشت.

آیا درب سارق در تمامی ساختمان ها قابل نصب است؟

امکانات نصب به ساختار دیوار اطراف در و چارچوبی که در حال حاضر در آن مکان نصب شده است بستگی دارد. اما به طور کلی می توان از این نوع درب در هر نوع ساختمانی استفاده کرد. قبل از خرید این محصول باید با کارشناس درب های ضد سرقت مشورت کرده و فضای ساختمان اطراف محل نصب را بررسی کنید.

محافظ آکاردئونی بهتر یا درهای ضد سرقت؟

قبل از اینکه محصولی به نام درب چوبی ضد سرقت در بازار وجود داشته باشد یکی از درب های امنیتی محبوب بود. درب محافظ آکاردئونی بود. این درها در واقع نوعی سپر فلزی با ساختاری آکاردئونی مانند هستند.

این ساختار به بدنه درب اجازه می دهد تا هر زمان که کاربر نیاز داشت درب را باز کند. جمعش کن به این ترتیب، فضای بسیار کمی را اشغال می کند. با ظهور محصولات امنیتی مانند درب های ضد سرقت، درب های آکاردئونی به تدریج از کار افتادند.