خراب شدن کوره ذوب فلزات خانگی موجب درگیری شدید در خاندان سلطنتی شد

خط محصول Saint-Gobain HeatKing™ دارای یک راه حل ابتکاری سیستم آستر یکپارچه برای ذوب فولاد در کوره های القایی بدون هسته با ساختار منحصر به فرد است تا بهترین عملکرد را از نظر کیفیت و هزینه در واحد جرم فولاد تولید شده، بهره وری، ایمنی، بهره وری انرژی و دوام خط تولید HeatKing تعامل و عملیات ویژه ذوب فولاد در کوره های القایی بدون هسته را در نظر می گیرد و به مشتریان ما کمک می کند تا عملیات خود را با کارایی بیشتری انجام دهند.

سبد محصولات HeatKing مانند کوره ذوب فلزات خانگی شامل محصولات نسوز منتخبی است که برای عملکرد بهینه در هر قسمت از کوره القایی بدون هسته توسعه یافته اند. بهبود عمر، الگوی سایش مداوم و عملیات ایمن توسط مشتریان ما گزارش شده است.

ساختار منحصر به فرد 3 لایه بسته بندی اصلی ایمنی عملیاتی خوبی را تضمین می کند، زیرا نفوذ فلز قبل از رسیدن به سیم پیچ سریعتر متوقف می شود. واکنش کنترل شده بین فلز سرباره و آستر نسوز مصرف نسوز را کاهش می دهد و امکان تعویض تنها قسمت فرسوده آستر را می دهد.

ما راه حل های پوشش نسوز را برای ضایعات DRI و برگشت، انواع مختلف فولاد آلیاژی و برای طیف گسترده ای از اندازه های کوره ارائه می دهیم.

کوره

همانطور که می دانیم که پایداری مکانیکی آستر کار تحت تأثیر اندازه کوره است، انتخاب مناسب مواد آستر کار برای نیازهای خاص شما وجود دارد: از اندازه کوره کمتر از 1T تا 50T فلز مذاب، محصولات ما مقاومت بهینه در برابر سایش و مقاومت مکانیکی را بدون استفاده از خود نشان می دهند.

تأثیرگذاری بر تشکیل منطقه سه لایه منحصر به فرد، نکته مهمی برای مدیریت عملیات شما در ایمنی کامل است. اعضای تیم برنامه آموزش دیده ما به مشتریان کمک می کنند تا محلول نسوز HeatKing™ مناسب را انتخاب کنند، از نصب پشتیبانی کنند و می توانند به بهبود عملکرد عملیات کمک کنند.

یک ممیزی دقیق فرآیند قبل از استفاده از محلول نسوز HeatKing انجام می شود تا مزایای آن را با استفاده از پارامترهای فرآیند عینی و هزینه نشان دهد.
کارایی مشتریانی که از راه حل های HeatKing™ در کوره های القایی بدون هسته خود استفاده می کنند می توانند از مزایای زیر بهره مند شوند:

بهبود فواصل برنامه ریزی و نگهداری مذاب. پوشش کاری که واکنش کمی با فلز یا سرباره نشان می دهد