تولید گل محمدی خشک کاشان موجب کاهش آلودگی هوا در تهران می شود

گیاهان دارویی مانند گل محمدی خشک کاشان بسیار مفید هستند. به همان اندازه که برای تسکین برخی از بیماری ها، به همان اندازه برای جلوگیری از آسیب شناسی های خاص به عنوان مثال زغال اخته، به دلیل اثربخشی آن در پیشگیری از عفونت های دستگاه ادراری شناخته شده است.

اما آنها نمی توانند جایگزین پزشکی به اصطلاح “کلاسیک” شوند که از داروهای مصنوعی استفاده می کند که برای درمان برخی آسیب شناسی ها ضروری هستند.

برای اینکه یک گیاه موثر باشد، باید مواد موثره آن به مقدار کافی وجود داشته باشد تا روی بدن تأثیر بگذارد. هنگامی که آنها را دریافت می کنید، مهم است که مطمئن شوید که محتوای مواد فعال آنها به خوبی دوز شده است. پس چگونه مطمئن شویم؟

گیاه باید از کیفیت دارویی برخوردار باشد و بنابراین باید طبق فارماکوپه کنترل شود. این کارایی گیاه را تضمین می کند زیرا مواد فعال آن دوز شده است: اگر به حداقل آستانه مواد فعال نرسیده باشد، دسته آزاد نمی شود.

گل محمدی

با این حال، همه گیاهان به طور سیستماتیک حاوی آن نیستند و زمانی که حاوی آن هستند، غلظت ممکن است بسته به سن گیاه، آب و هوا و به طور کلی محیط زیست متفاوت باشد.

به همین دلیل است که داشتن تمام شرایط مناسب برای کشت گیاهان دارویی مهم است: آنها باید در کشور مبدا خود رشد کنند تا بهترین شرایط آب و هوایی را داشته باشند، اما همچنین در یک محیط سالم!

در حالی که طب طبیعی مد است، داروهای گیاهی بیشتر و بیشتری در حال ظهور هستند. محلول‌های گیاه درمانی چه در آزمایشگاه و چه در خانه تهیه شوند، همگی منشأ گیاهی دارند.

اما چگونه توانستیم از آنها استفاده کنیم؟ در چه مواردی؟ چه قولی به ما می دهند؟ PasseportSanté همه چیز را در مورد این گیاهان درمانی به شما می گوید.
گیاهان دارویی از کجا می آیند؟
گیاه دارویی گیاهی است که به دلیل خواص درمانی آن استفاده می شود. به این معنی که می توان از یکی از قسمت های آن برای شفا استفاده کرد. استفاده از آنها به هزاران سال قبل باز می گردد، زمانی که انسان از گیاهان برای درمان خود استفاده می کرد.