بادام هندی نمکی میلیاردی فروخته شد

همیشه بادام هندی نمکی( Anacardium occidentale ) یک درخت همیشه سبز استوایی است که بومی آمریکای جنوبی از جنس Anacardium است که دانه بادام هندی و میوه کمکی سیب بادام هندی را تولید می کند .

این درخت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دانه بادام هندی معمولاً به عنوان یک آجیل میان وعده (بادام هندی) در نظر گرفته می شود که به تنهایی خورده می شود، در دستور العمل ها استفاده می شود یا به پنیر بادام هندی یا کره بادام هندی تبدیل می شود.

مانند درخت، آجیل بیشتر به ساده بادام هندی نامیده می شود. آلرژی بادام هندی توسط پرورش دهندگان موجود در آجیل درختی ایجاد می شود و پختن این گیاه را حذف یا تغییر نمی دهد.

در سال 2019، چهار میلیون تن بادام هندی در سراسر جهان تولید شد که ساحل عاج و هند به عنوان پیشرو در آن حضور داشتند. علاوه بر آجیل و میوه، این گیاه کاربرد دیگری نیز دارد.

بادام

پوسته دانه بادام هندی مشتقاتی تولید می کند که می تواند در کاربردهای زیادی از جمله های روان کننده ها، ضد آب، رنگ ها، و با شروع جنگ جهانی دوم، تولید تسلیحات استفاده شود.

سیب بادام هندی میوه ای مایل به قرمز تا زرد روشن است که تفاله و آب آن را می توان به نوشیدنی میوه ای شیرین و قابض تبدیل کرد یا آن را تخمیر و به مشروب تقطیر کرد.

درخت بادام هندی بزرگ و همیشه سبز است و به ارتفاع 14 متر (46 فوت) می رسد و تنه ای کوتاه و به شکل نامنظم دارد برگ ها به صورت مارپیچی چیده شده اند.

بافت چرمی، بیضوی تا بیضی شکل، 4 تا 22 سانتی متر ( 1+1/2 – 8 _ _+3 ⁄ 4 اینچ) طول و2-15 سانتی متر ( 3 ⁄ ) 4-6 اینچ) پهن، با حاشیه های صاف. گل ها به صورت خوشه یا کوریم به طول 26 سانتی متر (10 اینچ) تولید می شوند.

هر گل در ابتدا کوچک، سبز کم رنگ است، سپس متمایل به قرمز می شود، با پنج گلبرگ باریک و حاد به طول 7-15 میلی متر ( 1 / 4-5 / 8 اینچ ) .

بزرگترین درخت بادام هندی در جهان مساحتی در حدود 7500 متر مربع (81000 فوت مربع) دارد و در ناتال برزیل واقعاست.