اویشن کوهی ایلام سو تغذیه را از بین می برد

پیازچه اویشن کوهی ایلام حاوی مقدار کمی کولین است. کولین یک ماده مغذی مهم است که به حفظ ساختار غشای سلولی کمک می کند. کولین همچنین به خلق و خو، حافظه، کنترل عضلات و سایر عملکردهای مغز و سیستم عصبی کمک می کند.

با توجه به منبع مورد اعتماد دفتر مکمل های غذایی (ODS)، مصرف کافی (AI) کولین 550 میلی گرم در روز برای مردان بالغ و 425 میلی گرم در روز برای زنان بالغ است.

پیازچه حاوی مقدار کمی کولین است: 0.16 میلی گرم منبع قابل اعتماد در هر قاشق غذاخوری. برای دریافت هوش مصنوعی توصیه شده، فرد باید مقدار زیادی پیازچه و سایر غذاهای حاوی کولین بخورد.

تحقیقات همچنین پیازچه و سایر سبزیجات آلیوم را با فواید زیر برای سلامتی مرتبط دانسته اند.

اویشن

پیازچه حاوی ویتامین K است که برای سلامت استخوان و لخته شدن خون مهم است. سایر منابع ویتامین K شامل سبزیجات سبز برگ، روغن های گیاهی و میوه هایی از جمله زغال اخته و انجیر است.

پیازچه همچنین حاوی فولات است. با توجه به منبع ODSTrusted، این ویتامین B محلول در آب در شرایطی مانند:

حاوی لوتئین و زآگزانتین است که کاروتنوئیدها هستند. بر اساس برخی تحقیقات منبع معتبر، لوتئین و زآگزانتین در شبکیه چشم جمع می شوند تا از دژنراسیون ماکولای مرتبط با افزایش سن جلوگیری کنند.

این بدان معناست که خوردن غذاهای غنی از این مواد می تواند به بینایی کمک کند برخی از مطالعات در مورد سبزیجات آلیوم و ترکیبات آلی آنها، مانند آلیسین، ارتباط مثبتی با برخی از شرایط سلامتی را نشان می دهد.

پیازچه در دو نوع وجود دارد پیازچه (پیازچه معمولی) و پیازچه چینی (که پیازچه سیر نیز نامیده می شود). در حالی که پیازچه دارای برگ های توخالی است، پیازچه سیر دارای برگ های صاف است.