استفاده از کفش چرم مشهد به دلیل آسیب زدن به آسفالت توسط شهردار تهران ممنوع شد

دلیلی وجود دارد که کفش چرم مشهد بسیار محبوب هستند. آنها ظریف، بسیار بادوام و مقاوم در برابر آسیب های مکانیکی هستند. با این حال، همه به موادی که کفش ها از آن ساخته شده اند توجه نمی کنند.

انواع چرم هایی که برای تولید آن ها استفاده می شود دارای خواص متفاوتی است که در استفاده و نگهداری کفش ها تاثیرگذار است. انواع اصلی چرمی که کفش ها از آن ساخته می شوند و نحوه مراقبت بهتر از آنها را کشف کنید.

از جمله محبوب ترین مواد مورد استفاده برای تولید کفش، چرم دانه ای گاو یا گوساله است. آنها لایه سطحی پوست هستند که به درستی کار شده و بافتی صاف دارند. دباغی که برای افزایش ارزش های زیبایی شناسی مواد انجام می شود، شامل پردازش مکانیکی چرم و پوشاندن سطح آن با موم است.

دباغی اجازه می دهد تا ساختار و خواص مورد نظر مواد را به دست آورید که با مقاومت زیادی در برابر رطوبت و خاک متمایز می شود. با این حال، نگهداری نادرست از کفش های چرم دانه ای می تواند منجر به خشکی و ترک خوردن شود.

برای جلوگیری از این امر، محصولات تمیز کننده و ضد آب با کیفیت خوب را برای کفش تهیه کنید، که به لطف آنها می توانند کیفیت خود را برای مدت طولانی حفظ کنند.

کفش

در حالی که چرم دانه ای از لایه بالایی ساخته می شود، جیر از قسمت زیرین چرم فرآوری شده ساخته می شود. این ماده با ساختار مشخص خود که شبیه نوعی کرک است مشخص می شود.

کفش های جیر با بافتی زیبا، ظریف و دلپذیر در لمس مشخص می شوند، با این حال در برابر آلودگی، رطوبت یا آسیب آسیب پذیرتر هستند.

به همین دلیل کفش های جیر نباید خیس شوند. علاوه بر این، ممکن است به تمیز کردن مکرر و نگهداری دقیق‌تر نیاز داشته باشند، اما سیستماتیک بودن با ظاهر زیبا و ظریف کفش پاداش می‌گیرد.